News Item: : Mobil applikációval a hatékony ügyintézésért.
(Category: Hírek)
Posted by webV
csütörtök 18 február 2016 - 08:41:05

Már tesztelik azt a mobileszközökre készített applikációt, amit azért fejlesztett ki a DMRV, hogy a fogyasztók akár okostelefonjuk segítségével is intézhessék a vízszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket. Az új alkalmazással egyfajta önkiszolgáló ügyfélszolgálati rendszer kialakítására nyílik lehetőség, amin keresztül például a vízóraállást is lehet rögzíteni, de akár az is nyomon követhető, van-e rendezetlen számlánk, vagy esetleg a szokottnál nagyobb vízfogyasztásunk.

A világon harmincadikként, Magyarországon elsőként a Duna Menti Regionális Vízmű jelentkezik az új mobilalkalmazással, amivel szinte az összes víz-közműszolgáltatással kapcsolatos ügyet közös platformon lehet intézni ugyanúgy, mint a már megszokott internetes felületen. A fejlesztés célja, hogy az ügyfelek egy regisztrációt követően bármikor és bárhol hozzáférjenek saját adataikhoz, emellett alkalmas legyen a vízóra állásának közlésére, a kommunikációra és egyéb ügyintézésre is.

Szűcsné Koncz Katalin értékesítési osztályvezető, DMRV
Van benne olyan modul is, ami webes felületen ma is elérhető, például a vízmérőállás diktálási felület, de vannak olyan menüpontjai, ami eddig nem állt a fogyasztóink rendelkezésére. Például megtekinthetik a számláik egyenlegét, megtekinthetik a befizetéseket összegszerűen, kronologikus sorrendben.

Az alkalmazással a fogyasztó egyszerűen tájékozódhat a felhasználási helyével kapcsolatos legfontosabb információkról, ellenőrizheti adatait, címét, vízmérőjének gyári számát és állását, valamint lehetősége nyílik megváltozott telefonszámának, e-mail címének módosítására is. Amennyiben személyes ügyintézést szeretne, az applikáció megmutatja a legközelebb lévő ügyfélszolgálati iroda elérhetőségét is. A program a letöltés után arra is lehetőséget biztosít, hogy a szolgáltató rajta keresztül üzenetet küldjön a felhasználónak.

Ez az elején egy egyszerűbb dologként fogható föl, de a későbbiekben nagyon sok előnnyel járhat. Például olyannal is, ha valahol egy meghibásodás van, akkor azonnal tudjuk az érintett ügyfeleket értesíteni. Például úgy, hogy tudjuk, hol volt egy csőtörés, és akkor csak arra a területre tudunk információt küldeni.

Az alkalmazás működését jelenleg szakemberek tesztelik, a bevezetésére várhatóan április elején kerülhet sor. Az applikáció elsőként Android és IOS operációs rendszerrel ellátott mobilkészülékeken érhető majd el - tette hozzá a DMRV munkatársa.


This news item is from ESTV, a Térség Televíziója
( http://estv.hu/news.php?extend.28712 )