KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ
VIDEÓ LETÖLTÉSE
Ahogyan az látszik, a tábla használatával a feladatok és a szövegek könnyen áthelyezhetőek, a legfontosabb részek kiemelhetőek és színezhetőek, ezzel pedig a tanár összeköthet, vagy megkülönböztethet gondolatokat, bemutathat folyamatokat. Az aktívtáblával lehetőség nyílik jegyzetek készítésére, rögzítésére, majd ezek későbbi kinyomtatására is. Az órai folyamatok így a diákok számára nyomon követhetővé válnak, ennek köszönhetően pedig aki esetleg hiányzott, az sem marad le a tanulásban.
Horákné Kovács Mária igazgató, Cházár András Többcélú Közoktatási Intézmény
"Nagyon jó tapasztalataink vannak, hiszen mindenki tudja, hogy mi sajátos nevelési igényű gyerekekkel foglalkozunk. Ezek a táblák nagyon jó alkalmat biztosítanak arra, hogy gyerekek figyelmét felhívja, a gyerekek vizuális élményét gazdagítsa, ezáltal sokkal jobban tudjuk a tanagyagot átadni a gyerekeknek."
Az interaktív tábla használatával láthatóan szórakoztatóbbak a tanórák, a diákok és pedagógusok pedig egyaránt motiváltabbak. Az iskolában azt mondják, az aktívtáblával való tanítás legnagyobb előnye, hogy a diákokkal érezteti, tevékeny részesei az órának, és ezáltal nagyobb interaktivitásra buzdítja az osztályt.
"Azt hiszem azt el lehet mondani, hogy a bátor pedagógusok használják, még vannak azért akik nem. Egy hónap múlva indul itt egy tanfolyam, amire meglepően sokan jelentkeztek, és szívesen megtanulják a tábla használatát."
A TISZK Központi Képzőhelyén egyébként több ilyen csúcstechnikájú tábla áll a diákok rendelkezésére, amelyekből három mobil eszköz. A TISZK célkitűzései között ugyanis az szerepel, hogy minél több partneriskolában élvezhessék ennek a technológiának az előnyeit.